Passa al contingut principal

4T SORTIDA DELS TRANSPORTS A BARCELONA ( curs 21-22 )

El dia 2 de desembre la classe de 4t vam agafar un autobús per anar a Barcelona i descobrir alguns dels transports de la ciutat. En primer lloc vam anar al port on vam esmorzar i vam pujar a una golondrina , amb ella vam fer una volteta pel mar i vam aprendre moltíssimes coses que desconeixíem. Tot seguit vam viatjar en metro per poder anar a un parc que es diu de l’Espanya Industrial per dinar tots junts. Després des de l’estació de Sants vam pujar a un tren que ens va portar fins l’aeroport. Vam fer una mini visita ràpida per l’aeroport i vam pujar a un bus llançadora que ens va portar al nostra autobús per poder tornar a l’escola. Va ser una sortida cansada però molt divertida!!

Entrades populars d'aquest blog

SISÈ i els Jocs Florals

Enguany no som a l'escola per Sant Jordi. Tot i així, volem celebrar, encara que d'una manera diferent, la festa literària dels Jocs Florals. Els nois i noies de sisè, des de casa, han elaborat les seves produccions, i aquí estan! Gaudiu molt de la lectura d'aquests textos i de les il·lustracions!! Feu click AQUÍ per veure tots els textos S'ha respectat l'ortografia natural dels alumnes i de les alumnes.

Un dia a l'escola de 5èA

Benvinguts i benvingudes a 5èA, aquí us presentem el que fem un dia normal a l'escola. CLICA AQUÍ PER VEURE EL VÍDEO

REPTES DIGITALS

Us presentem les històries digitals que han fet els vostres companys i companyes de cinquè i sisè.    Molt bona feina!! Us animem a la resta a superar aquest repte digital!!  Som-hi!! Julene 6èA Elsa 5èA Marta 5èB Marina 5èC Adri 6èB Paula 5èB Hugo 6èB